Accepterad Gorkaido | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gorkaido

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198377562051/home

Ditt Hex-ID: STEAM_0:1:208648161

Vad är din discord tagg? Gorkaido#1253

Vem var det som bannade dig? Slaskennn

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmklipp.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag bröt grovt emot serverns regler och förstörde för mig och andra spelare.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte omkring i en stulen polisbil och låtsades vara en polis. Jag stannade sedan en bil och sköt emot personerna som satt i den. Kort efter händelsen blev jag bannad för grov RDM.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban då jag bröt emot serverns regler. Så svaret är att jag gjorde fel. Nu i efterhand så förstår jag inte riktigt hur jag tänkte, vilket är konstigt. Men en sak är klar och det är att jag har förändrats. Jag har en ny syn på hur mitt beteende inte bara förstör för mig själv, utan för andra också.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad ett antal gånger. De flesta har varit småsaker som har hjälpt mig att lära mig reglerna etc. De grövre regelbrotten har varit i "lalliga" situationer. Med det menar jag situationer där många lallar och det spårar ut och det var precis en sån här situation som inträffade nu senaste gången. Nu har jag verkligen förstått varför jag gör så dumma grejer, det är när jag och mina kompisar börjar lalla. Så nu i fortsättningen kommer jag att ha med mig det hela tiden, att jag inte ska lalla.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle aldrig tänkt tanken att åka runt i en polisbil och låtsas vara polis. Det hela var så onödigt och lätt att förhindra. Jag skulle bara stängt av för dagen då det började bli en lallig situation. Jag vet att jag låter omogen, men människor kan ändras snabbt om det behövs.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att det inte är värt att göra något emot reglerna för att få ut ett skratt eller två. I längden blir det mycket roligare om man följer reglerna, både för en själv och andra. Jag ber så mycket om ursäkt och hoppas på att jag kan återvända nu under jul då det är som roligast på servern. God jul och gott nytt år.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Sker detta igen kommer du inte tillbaka.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka