Nekad Gorkaido | Ansökan till Servervakt [Skyle] [ William07 ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gorkaido

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad heter du på discord? Gorkaido#1253

Ange ditt födelsedatum 4 Maj 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. I genomsnitt två timmar om dagen, minst en.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem sedan i början av sommaren.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har 22 bans men vet inte hur jag bifogar en bild, om min ansökan accepteras så kan jag visa i intervjun.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att sköta mindre regelbrott som uppstår medan man rpar. En servervakt ska inte leta efter problem utan lösa problem som kan uppstå under scenarion. Dessutom underlättar servervakter jobbet för Staffs genom att ta mindre problem.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt eftersom jag vill underlätta jobbet för Staffs samt att höja RP nivån på servern. Det är på senaste jag har upplevt många dåliga scenarion där motpartnerna inte följer serverns regler. Därför vill jag nu ansöka till servervakt eftersom jag vill lösa den dåliga RPn.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Ett exempel på det kan vara om en person mutar mig med något för att jag ska kicka en grabb. Ett exempel på abuse är om jag använder mig av servervaktens koder för att vinna en scenario, som att kicka någon.

Vidare, du kunde utvecklat mer men ger dig en chans att visa dig på intervjun.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka