Accepterad gorillan1234 | Medlem ansökning [Skyline]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

gorillan1234

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Osamagang/

Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Vad är ditt discord namn? gorillan1234#1853

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juli 2003

Berätta om din karaktär. Jag heter Abraham Brada och är 23 år gammal. Jag är född i en liten ort som heter Mjölby. Jag har haft intresse för bilar och olika mekanismer som datorer och andra elektroniska under. min morbror arbetade som arkitekt. vilket är där jag tror mitt intresse började inom bygga eget och fixa med all tid och tanke som går in i det .när jag var 10 så fick jag vara med och rita ett parkerings hus som var kombinerat med en verkstad vilket var värsta drömmen. Jag börjar bli äldre och äldre och när jag blev 19 så bestämde jag mig att ansöka till verkstan i parkeringshuset. efter ett år av arbetande så försvann min morbror, så parkeringshuset och verkstan är det jag har kvar och det ger mig bara mer att arbeta för. när jag väl fyllde 22 så bestämde jag mig att flytta ifrån det gamla och starta på nytt, det är då jag kom in hit. jag byggde upp mitt nya liv och har arbetat hård även fast jag inte har haft de bästa jobben just än. jag har lyckats att tjäna ihop till bilar och hus vilket jag vet min morbror skulle vara stolt över. nu har jag kommit överens med mig själv att jag vill Vidar ta min erfarenhet inom bil då jag behöver en ny "lisense" mvh/ Abraham

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag har varit på denna server i ett väldigt bra tag då jag bara ägnar tid år unive på Fivem, då det här är det mest uppdaterade och profitionella svenska serven , då det är dags att ta min karaktär vidare till att arbeta inom bil som är drömmen för min karaktär, jag kan säga att jag har bra kontakter i spelet och jag ger det mitt allt för att göra rp så bra för alla även om det inte är det bästa för mig (i scenarion då jag blir rånad t.ex) jag vet att medlemskap kommer att bygga upp min karaktär till bättre och mer succéfull i serven.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra rp, unik rp (på ett bra sätt). trevlig rp . Kommer göra det bästa jag kan att skilja det goda och det onda i servens godo om jag stöter på en som inte följer reglerna!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om det är ett kriminellt scenario så ska det vara intressant RP från både polisen och bovarna.

Hur hittade du Unive? från en polare som bad mig att börja, nu har jag fastnat i ett bra tag och det är dags att gå vidare i servern!

Hur tar du intervjuen? Du har fått en roll i discorden med den rollen tar du din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Godkänd intervju, välkommen!
:unive:

Tillbaka