Nekad Gorilla_Kungen | Ban Överklagan [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
61
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199417448017/

Ditt Hex-ID: 110000156dad651

Vad är din discord tagg? eugene_dingleberry1

Vem var det som bannade dig? eminswe

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-05-18 065824.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag IP-Grabber min vän

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i vc sen så fick jag ett pm att komma support omgående

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag ser ju problemet med att man ska hålla spelarna på unive säkra men jag hade ingen mening att IP grab andar på servern eller att ddosa eller något sånt och med saken. Att jag skicka hans IP till en annan spelar så va det inte hans riktiga IP det va den första siffran "1" som matcha med hans riktiga

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad ca 20 gånger några va dom va när jag först börja och inte hade voice chenger och andra bans. Men jag hade inte blivt bannad på mer än 3 månader och jag har lärt mig av mina tidigare bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att jag inte skulle IP grabbat i första början men det va enbart bara min vän och jag skullle aldriga gör det på en anna spleare. jag har pratat med liamswe27 som va den måltavlan av det hära IP graben och jag har förklarat till han att jag inte hade någon mening att sprida den då menar jag hans riktiga. Det va också ett skämt för det hära hände för ca 3 dagar sedan och då så va det råliga för mig och liamswe27 men senar så trode han att jag skulle åd typ sprida den men jag har ingen mening att göra det och jag hoppas att liamswe27 kan förstå vart jag kommer från

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag att man inte ska IP-graba även om det är min vän eller någoan anna spelare på servern

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja men när jag får svar om min överklagan så skulle jag gär veta varför. Men jag förstår att det inte är ok att IP-graba någon överhuvud taget men jag vill på något sätt bevis att jag inte hade meningar att skad eller förstöra hans nätvärk på något sätt

Vi tolererar inte sådana här saker och beteende i en Unive Discord server, även om du vill kalla det skämt och/eller kompis. Detta kan anses vara "otryggt" för andra spelare och vi kommer helt enkelt inte stå bakom detta.
// SWE

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka