Accepterad Gorby | Whitelist ansökning [Dreamer)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gorby

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198118602274/

Vad är ditt namn i verkligheten? Nikola

Vad är ditt discord namn? Romoshnic#3473

Vad är ditt födelsedatum? 7 December 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Gorby Krokodil. Han valde sitt för och efternamn själv i grundskolan då hans föräldrar inte fanns där. Hans efternamn ångrar han djupt att han valde och försöker därför undvika att prata om det. Han är i tjugoårsåldern (född 1999) och har varit i armén innan han deserterade och flydde till Multistaden. I armén upplevde han mycket trauma som gör att han får panik när något högljutt eller traumatiskt sker. Egentligen kom han till Multistaden för pengar, vilket han snabbt insåg att man skaffar bäst kriminellt. Eftersom att han varit i armén innan känner han sig lämpad för det. Dock vill han samtidigt också lyckas bli fri från sitt trauma. Han är dock en väldigt oerfaren kriminell och det leder ofta till situationer där han och hans polare hamnar i riktigt mycket trubbel. (Har redan skett många sådana roliga situationer lol)

Varför ska just du bli whitelistad? Att bli whitelistad skulle hjälpa min karaktär mycket på så sätt att jag kan innehava vapen mm och stiga i rankerna som kriminell. Eftersom att jag vill göra en seriös karaktär tycker jag också att det är ett måste att ha bra kontakt med staff teamet och whitelist gör just det. Så för att sammanfatta: Jag vill bli whitelistad för att min karaktär ska kunna utvecklas och för att ha en bättre anslutning och relation med servern.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Av alla rp servrar som jag testat kände jag att Multistaden var unik och att medlemmar i servern faktiskt gör ett bra jobb till skillnad från Amerikanska servrar där man blir beskjuten 24/7.

Hur hittade du Multistaden? Servern var mest upvotad i min region så den kom upp i huvudlobbyn på FiveM.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag läser en teaterkurs i skolan och känner att det är rätt likt vad vi gör där. Efter att jag varit på servern insåg jag hur kul det är att rollspela. Så för att svara så gör jag det för jag tycker att det är kul och användbart, men jag hade också velat träffa fler människor.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka