Accepterad Goransson | Ban överklagan [Guztaffson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Goransson

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/chazychazy/

Ditt Hex-ID: steam:110000111846fa5

Vad är din discord tagg? chazy#2865

Vem var det som bannade dig? Guzstafsson

Hur lång tid var din ban? 10 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming Metagaming Suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag till viss del bröt mot reglerna: § 1.5 METAGAMING, § 1.8 POWERGAMING och § 1.9 SUNT FÖRNUFT

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var ute med min vän och körde bil ute i Sandy. Vi letade efter en fungerande bankomat för att ta ut lite kontanter så vi kunde köpa mat och vatten. När jag tog ut bilen fick jag en stor smäll utan en annan spelare så bilen nästan inte funkade, toppade max 70. Jag lät det vara och fortsatt köra för att jag inte orkade tjafsa med denna killen eftersom det var antagligen ett misstag. När jag kommer ut lite mer på vägen så gör jag mina två första misstag. Jag glömmer att ställa mig till sidan av vägen och stannar mitt på vägen. Detta är något som man inte ska göra eftersom att det finns chans att man blir påkörd vilket man inte skulle ha gjort i verkligheten. Sen skulle jag också ha öppnat motorhuven för att laga bilen. Jag vet faktiskt inte hur man gör detta men ska ta reda på detta direkt när jag kommer in på servern igen. Efter det så skippade jag lite väg och körde på sand. Jag känner lite själv att det inte bryter supermycket mot sunt förnuft att göra det en sån kort sträcka. Det hade varit skillnad ifall det typ hade varit berg eller liknande mer jag tror att dom flesta sportbilarna hade kunnat klara av det. Detta är dock inget som jag kommer göra igen och har lärt mig utav detta misstaget. Vägarna är till för att köras på, inte sanden brevid. Sedan så nämde Guzstafsson till mig att jag hade läst något ur OOC som han hade skrivit och sedan tagit med det i mitt rollspel. Detta nekar jag, kollade inget på chatten och såg inget meddelande. Det är en självklarhet att man inte ska blanda OOC och IC.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Svarade in princip på detta i frågan ovan.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. För ett tag så hade jag tagit en swishning för att laga en bil vilket jag blev bannad för att ha jobbat svart. Detta är självklart att det inte är tillåtet eftersom det skapar obalans i ekonomin och är mycket orättvist. Har lärt mig mycket efter detta och har aldrig tagit något svart eller liknande innan och kommer sköta mina jobb till 200% i framtiden.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle tänkt på sunt förnuft och ställt min bil vid sidan av vägen för att laga den, inte i mitten av vägen. Sedan ska jag också öppna motorhuven innan jag lagar eftersom man självklart inte kan laga en bil igenom en ruta. Jag ska också hålla mig till vägarna och köra lungt och försiktigt i framtiden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Väldigt mycket och jag ska tänkte jättenogrant på detta i framtiden.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka