gorankillovic
Icke Medlem
- Meddelanden
- 6
- Reaction score
- 0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja-Lisas
Vad heter du IRL? Max
Vad heter du på discord? Goran.killovic
Hur gammal är du? 30
Hur länge har du spelat på Unive? 2 månader
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag vill se till att det är bra närvaro och vettig skötsam personal som jobbar som ett team. Fixa bra sammarbets avtal. Dokumentera bilar som strular. Ordna personal möten samt personal fest/event. Framför allt sälja bilar och ha nöjda kunder
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Köpa sälja är min grej samt problem lösare. Håller på att lösa avtal med Securitas för att se till att hålla ordning när det dyker upp individer som bara stökar. Mina starka egenskaper är att jag är mogen tar hand om kunden så att det leder till köp.
Hur ofta kommer du vara inne? Typ varje dag förutom om jag är iväg
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja
Vad heter du IRL? Max
Vad heter du på discord? Goran.killovic
Hur gammal är du? 30
Hur länge har du spelat på Unive? 2 månader
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag vill se till att det är bra närvaro och vettig skötsam personal som jobbar som ett team. Fixa bra sammarbets avtal. Dokumentera bilar som strular. Ordna personal möten samt personal fest/event. Framför allt sälja bilar och ha nöjda kunder
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Köpa sälja är min grej samt problem lösare. Håller på att lösa avtal med Securitas för att se till att hålla ordning när det dyker upp individer som bara stökar. Mina starka egenskaper är att jag är mogen tar hand om kunden så att det leder till köp.
Hur ofta kommer du vara inne? Typ varje dag förutom om jag är iväg
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja