Nekad gorander | Ban Överklagan [Siggeed]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gorander

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199375945671/

Ditt Hex-ID: 110000154618fc7

Vad är din discord tagg? gorander

Vem var det som bannade dig? ibbe ji

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-06-25 192012.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag visste inte att det var mot reglerna. Folk sa att man kunde göra så för att det skulle gå snabbare att farma weed.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag tänkte på vad en kilel sa i förgår till mig så gjorde jag det och sen kom staffs och då banna han mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej den var rätt men jag visste inte att jag gjorde fel pga folk sagt att man fick osv.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. sunt förnuft, powergaming

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte vet vad jag gjorde fel så vet inte hur jag ska ändra

Har du lärt dig någonting efter din ban? japp ska fråga staffs innan jag gör det folk säger åt mig o göra

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka