Nekad gorander | Ban Överklagan [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gorander

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199375945671/

Ditt Hex-ID: 110000154618fc7

Vad är din discord tagg? gorander#1066

Vem var det som bannade dig? Roziii

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-06-24 223722.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag "inte rp'a" som jag inte kunde pga att jag var i shock tillstånd för han körde som ett mongo och jag visste inte hur jag skulle rpa för irl så skulle man dö men visste om jag skulle det ingame

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och en kille åkte bil så körde han upp på en sten eller något så vi flög och medans vi va i luften så skrek jag på han för blev sur och sen så landar vi då går jag ut och tänker hur fan ska jag rpa nu ska jag va död eller inte men sen blev jag bannad innan jag han göra något.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej tror att dem som banna tror att jag körde men dem sa att jag hade låg rp nivå men jag sa att jag var i shock.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag kommer bara i håg en av dem och det var sunt för nuft massa grabbar ville slå mig så jag tog upp ett vapen och börja peppra dem men då blev jag bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? legat på marken och skrivit " /me död"

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka