Nekad goran37. | Ban Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

goran37.

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199211158586/

Ditt Hex-ID: steam:11000014a8f1c3a

Vad är din discord tagg? zzzsotis

Vem var det som bannade dig? philip320

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-04-13 022635.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror inte utan jag vet att dom banna mig för att jag använde mig utav fusk, Vilket jag är hemsk ledsen över att jag använde och att jag förstörde allas spelupplevelse, Jag vet att detta beslut av mig var helt idiotiskt och att jag gjorde ett helt pantat beslut när jag egentligen bara kunde låtit bli och inte fuskat på servern. Vet typ inte ens själv varför jag använde fusk vart bara allmänt trött på domhära personerna som vi hade problem med, Vet att det också är omoget att starta fusk bara för att man förlora ett vapen men jag gjorde det för jag var helt borta och det var ett helt uruselt och idiotiskt val utav mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mitt gäng åker runt uppe i sandy om jag minns rätt nånstans där omkring iaf och letar ett par personer som hade rånat mig som var riktigt äckliga och bröt mot flera regler, dom råna mig på mitt ända vapen så istället för att hoppa support så valde jag att göra mitt största misstag på unive som jag skämms utav och att det var riktigt omoget av mig genom att starta mitt fusk och spawna in vapen med det då jag blev förbannad på dom, vi åkte runt kanse i 10 min och letade efter dom om jag inte minns fel hitta vid dom ungefär vid sandy sjukan och då blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var såklart jag som gjorde fel medvetet om det, Jag använde mig av fusk som är STRIKT förbjudet på denna server vilket jag visste om men jag gjorde ett helt onödigt, idiotiskt och bara allmänt dumt jävla beslut genom att spawna in ett vapen, Vill vara så rak ryggad som möjligt och säga att jag gjorde ett förbannat dåligt beslut och att jag hur som helst inte har en endaste chans genom att ljuga. Men jag bröstar denna och vill säga att jag var en liten leksak som satt med fusk på en rp server jag betedde mig som ett svin och att jag inte ens tänkte på dom andra jag förstörde allas spelupplevelse och var bara allmänt tråkigt jävla spelare som ingen vill ha på servern, i nu läget skulle jag aldrig fuska på fivem då jag har förstårt att det handlar inte bara om sig själv utan andra, Skulle aldrig fuska på en RP server igen där man Rpar och ska vara social.

Jag står 100 procent för det jag har gjort

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer inte riktigt ihåg men tror jag blev bannad för Fearrp 2x gånger men är inte helt säker

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat gjort så många saker annorlunda vid detta tillfälle jag hade kunnat klippat och hoppat support på domhära spelarna och fått dom bannade. Jag kunde också struntat helt i att använda fusket och spawna in vapen med det. Jag kunde ha rpat mig fram till ett nytt vapen som tex plocka droger osv.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det jag har lärt mig med denna ban är att aldrig vid några omständigheter att använda nåt typ av fusk utan att vara legit och inte vara en idiot som använder fusk. Om jag blir unbannad så skulle jag nog klippa istället för att sätta igång fusk, Jag skulle klippat och hoppa support om någon hade brutit mot reglerna och jag hade börja bete mig mycket mera och tänka på dom andras spelupplevelse

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka