Accepterad GoofyAhh1 | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GoofyAhh1

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198816550407/

Ditt Hex-ID: 11000013309de07

Vad är din discord tagg? Goofy1#8512

Vem var det som bannade dig? Vet inte vem det är men tydligen är det Psycholist. Vilket tydligen ska betyda blacklist.

Hur lång tid var din ban? Perma

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? https://cdn.discordapp.com/attachments/1043635419864113202/1054073005606715533/image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har ingen aning faktiskt. Jag har inte blivit Black listad för en giltig anledning vad jag vet. Gick in i support så fick jag veta att det hade varit någon bugg och att jag skall göra en överklagan så det är här jag är.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag har aldrig vart inne på denna server. Så jag gissar att det på något sett skett att någon bugg med mitt spel hänt. Har aldrig ens kört på denna server förut men gissar att det kan bero på att jag bytt steam konto för att jag har vac ban på andra av CSGO. Men tror inte det kan vara därför.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var en felaktig ban eftersom att jag aldrig ens spelat på servern och att andra staffs sagt till mig att det är en bugg eftersom att jag aldrig ens gått in i servern förr. Jag blev tillsagd att göra en ban överklagan så det är nu jag gör en. Jag vill bara komma in i servern och börja rollspela som alla andra servrar jag rollspelat på förr.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har aldrig blivit bannad på denna server, har aldrig spelat här förut.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag har ingen aning. Kanske inte byta steam konto om det nu vart därför jag blivit blackad. Men saken är att jag inte kan köra på mitt main steam eller mitt nya steam. Så jag gissar på att det inte är därför.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har ju aldrig spelat på denna server för ut men jag vet inte om jag kan lära mig av en bugg / felaktig ban så antar att jag inte lärt mig ngt eftersom att det var en bugg.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag

Vet att det står att man inte unbannar blacklists men jag har ändå fixat medlemskap osv. Så jag är redo att börja rollspela på denna server :) Philip320 tycker din server är galet bra på rollspel och önskar från botten av mitt hjärta att du tar din tid att tänka att ja men denna grabb har aldrig ens varit inne på denna server och att det vart en bugg så att du kan unbanna mig så jag kan gå över till att donera till gäng osv för ha kul rollspel :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka