Accepterad goofy | Medlem ansökning [Volle] (Oliver1234)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

goofy

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199436583264/

Vad är ditt namn i verkligheten? hugo

Vad är ditt discord namn? goofy#9903

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juni 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter hugo, han har en far som arbetar i industrin och en mor som arbetar som kock. han har alltid velat bli kock som sin mor. Hugo är skraj för höjder och hans starka punkter är att han är trevlig och bemöter folk bra och han kan sammarbeta bra. när han var liten så hade hans pappa och mamma samma yrke som än idag. hugo har en syster som heter maja och en liillebror som heter oskar. Hans syskon är mycket mycket yngre än vad han är. hugo vill gärna bli polis och han söker sig nu till polis utb. han är 29 år gammal och innan han sökte till polis utb jobbade han på ica maxi som kassörska. hugo bor i norrland och hans har hyrt en flyttbil för att ta med sig alla saker hit till univestaden. Nu väntar nya äventyr för hugo och han hoppas på att han kommer in till polis utb. han har sagt adjö till sin familj och släkt har begätt sig av mot univestaden. Hur ska det gå för hugo kommer han komma in på polis utb. Det har hans haft som intresse hela sitt liv. Hur ska det gå?

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill vara en del av Unive eftersom det är en stor, social, kreativ server. Jag vill rollspela och skapa kreativa sociala scenarier. Så vitt jag vet är detta en social server med hög rp-nivå. Du fokuserar också på spelarupplevelsen som jag älskar. Om jag blev medlem skulle jag kliva ut och fortsätta rpa som jag gjorde som permanent medlem. Kanske skaffa ett bra jobb och rollspela där. Men främst vill jag skapa intressanta scenarion. Roliga scenaron med andra människor är roliga och du får en rolig gemenskap. Jag ser fram emot att skapa roliga scenarion som är kreativa och sociala.

Vad kan du bidra med till serverns RP? scenariomässigt kan jag bidra genom att vara kreativ. Jag rollspelar på ett kreativt sätt med en social rp-nivå. Om jag gör ett scenarop försöker jag alltid vara kreativ och jag vill spela ut den så att det är roligt för båda parter att spela roll i ett scenario.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man spelar för att man ska ha roligt för båda parterna i ett scenario. man spelar inte för att man ska vinna ett scenarion själv utan man gör det för att det ska vara kul för båda parterna och inte för att man ska vinna det med 100%.

Hur hittade du Unive? jag hittade hit genom sociala medier där eran server spreds. Jag fick också tips om servern från kompisar och att jag såg att folk spelade på denna server på twitch.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka