Nekad GONZI200 | Medlem ansökning [Kevin Cow] + (E34)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Gonzi110

Icke Medlem
Meddelanden
159
Reaction score
16
Vad är ditt namn i verkligheten? måns

Vad är ditt discord namn? gonzi0331

Vad är ditt födelsedatum? 26 Mars 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: förnamn: Adam. Eternamn: Karlsson. Ålder: 2006-03-26

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig, klantig och cool.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: jag vill vara en civil men i FRAMTIDEN FRAMTIDEN så kan ja tänka mig att bli lite busig/kriminell men bara lite då.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill göra servern roligare att spela på och sånt. jag kan bidra till väldigt bra roleplay och spela som att det är mitt verkliga liv.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna, eller att man "offrar sig" för att den andra karaktären ska få en W, beroende på hur scenariot utvecklas.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag har en gång brutit reglerna och reglen jag bröt var COMBAT LOGGING. det som hände var att jag stängde av min dator när jag var e gissla till ett bankrån, jag kan förklara varför: jag skulle klippa mig irl men jag ville igentligen inte lämna för jag visste om reglen men jag behövde för jag hade en tid att passa. Men jag lovar att det här aldrig kommer att hända igen, jag kommer att följa varenda regel. Jag har lärt mig att aldrig bryta mot reglerna igen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM är en regel och det betyder random deatch match. Det menas att döda nån utan någon utan någon bakomliggande scenario. En annan regel är COPBAIT det innebär att du försöker få polisens uppmärksamhet. En annan regel är METAGAMING det innebär att du använder information som din karaktär inte vet om.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej det var allt.

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

NekadAnledning: Inte kompletterat din ansökan i tid.Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Tillbaka