Antagen GONZI200 | Ansökan till Servervakt [Dateddeee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gonzi110

Icke Medlem
Meddelanden
159
Reaction score
16
Vad är ditt namn i verkligheten? Måns

Vad heter du på discord? gonzi110

Vad är ditt Hex:ID 1000015b4b182d

Ange ditt födelsedatum 26 Mars 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet är galet bra. Jag är online hos unive 5-7 timmar om dagen (både på vardagar och helger) Jag är alltid öppen i PM för alla möjliga frågor så om jag inte är inne i spelet är jag alltid öppen i PM för allas frågor.

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har varit medlem hos Unive Roleplay i cirka 5 månader nu och är en stolt medlem i Unive som har varit med om mycket.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag kan inte bifoga! Men jag har blivit bannad 3 gånger.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Uppgiften för en server vakt är att hålla reda på spelarna så de gör rätt och rpar på ett bra sätt. Server vakt är exakt samma som en vanlig spelare bara att de kan sv-banna och kicka folk som gör fel. Om en spelare gör grova fel och bryter mot massa reglar så skickar man det till en Staff som granskar det. Server vakt är en perfekt roll för en spelare som vill hjälpa servern så det blir högre RP nivå men fortfarande spela spelet hela tiden och ha tid för annat. (Perfekta rollen för mig).

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli en server vakt hos unive för att hjälpa unive få den högsta rpen nivån i hela Sverige FiveM. Jag vill vara någon som håller koll så att alla spelare gör rätt och inte fel, jag vill samt hjälpa de nya i FiveM att lära sig att rpa samt visa vad som är rätt och fel i rpeandet, därför är server vakt rollen perfekt för mig :) (Sen vill jag också säga att jag blev bannad när jag var servervakt förra gången men den ban bar felaktig och han som gjorde bannen och höll i ärendet fick då indragen helper)

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. ABUSE: Abuse är att jag utnyttjar min roll som server vakt i unive. Till exempel om jag är sur på någon eller ogillar någon så hottar jag de med sv-ban eller kickar de eller ger de en sv-ban.

KORRUPTION: korruption är till exempel att jag sv-bannar eller kickar nån utan en anledning, om detta händer får man sin server vakt roll dragen av staff.

Hej @GONZI200, ta en bild på dina bans, och sen kan du bifoga bilden här i chatten
jag kan inte men de andra gångerna jag har ansökt och blivit godkänd har de låtit mig slippa för ja inte kan

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju. Du har 48h på dig att ta den. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka