Ej Antagen Gonzi110 | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gonzi110

Icke Medlem
Meddelanden
159
Reaction score
16
Vilken chefs-position ansöker du till? Falck

Vad heter du i verkligheten? Måns

Vad är ditt användarnamn på discord? Gonzi 110

Ange ditt födelsedatum: 26 Mars 2011

När fick du medlemskap på Unive? Först 2022 senaste slutet av 2024

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Ja det har jag. Jag har tidigare varit Chef över mekonomen, marja Lisas, båtbolaget x3, Falck. Och med tanke på att jag har varit chef på Berge mekanikerna så är jag den perfekta kandidaten för chef yrket. Jag är aktiv och jag lägger ner tid till att vara chef. Jag är väldigt engagerad i chef yrket och vill komma långt med det så jag kommer ta Falck in i framtiden och utveckla yrket mer.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtida planer för yrket är att får ner priserna så lågt det bara går så att alla i unive staden kan få en billig och smidig lagning. Men jag vill samtidigt hålla priset rimligt och inte åka ur balans med det. Jag vill utveckla arbetsmiljön och kollegorna så vi kan bli mer professionella som arbetare men också k arbetsmiljön runt om kring kunderna.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Ja. Jag kommer att vara inne ungefär 2-4 timmar om dagen men är alltid öppen i discord i pm och överallt. Så kommer väldigt aktiv och lägga ner mycket tid för att få Falck till toppen

Har du läst våra grundregler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka