Antagen Gonzi110 | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Gonzi110

Icke Medlem
Meddelanden
159
Reaction score
16
Vad är ditt namn i verkligheten? Måns

Vad heter du på discord? Gonzi110

Vad är ditt Hex:ID 1000015b4b182d

Ange ditt födelsedatum 26 Mars 2011

Beskriv din dagliga aktivitet. Min är väldigt bra, vardagar runt 4-7 timmar, helg 4-8 timmar, lov 4-8 timmar

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem hos unive i cirka 5-6 månader nu, samt var jag medlem hela 2024 men det var på ett annat discord konto så detta är mitt nya ''gonzi110''.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Tyvärr kan jag inte bifoga en bild men jag har blivit bannad totalt 4 gånger hos Unive. men en gång ogiltig

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Deras uppgift är att hålla koll på alla spelare, de är som en liten Staff fast istället för att specca så rpar de medans, så de kan göra /kick och /svban

Varför vill du bli servervakt på servern? Jo, jag har varit det innan 2 gånger men sen blev jag stff och ma de två gångerna, men jag vill bli för att fixa högre rp nivå och hålla koll på spelarna så de gör rätt

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption: att du använder dina perms som servervakt på ett dåligt sätt, till exempel så kickar du nån bara för att lalla eller bara för du ej gillar de

Abuse: Att man använder sina perms för sin egen vinning, till exempel att jag kickar en polis för att komma bort från en biljakt

Tillbaka