- Meddelanden
- 57
- Reaction score
- 2
Vilken chefs-position ansöker du till? Kriminalvården Chef
Vad heter du i verkligheten? Liam
Vad är ditt användarnamn på discord? gon_kers
Ange ditt födelsedatum: 10 Juni 2010
När fick du medlemskap på Unive? Kanske 2-3 månader sedan
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Ja jag har faktiskt jobbat inom kriminalvården på unive innan så har lite tidigare erfarenheter inom yrket. Kan systemet och så
Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Få kriminalvården att växa och bli större samtidigt fixa så att det händer lite i fängelset alltså aktiviteter eller ja så det inte är så tråkigt hela tiden utan att det händer något
Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer vara jätteaktiv typ från 16-22 på vardagar och 11-03 på helger
Har du läst våra grundregler? Ja
Vad heter du i verkligheten? Liam
Vad är ditt användarnamn på discord? gon_kers
Ange ditt födelsedatum: 10 Juni 2010
När fick du medlemskap på Unive? Kanske 2-3 månader sedan
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Ja jag har faktiskt jobbat inom kriminalvården på unive innan så har lite tidigare erfarenheter inom yrket. Kan systemet och så
Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Få kriminalvården att växa och bli större samtidigt fixa så att det händer lite i fängelset alltså aktiviteter eller ja så det inte är så tråkigt hela tiden utan att det händer något
Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer vara jätteaktiv typ från 16-22 på vardagar och 11-03 på helger
Har du läst våra grundregler? Ja