Nekad GoldFish | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

GoldFish

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198273597687/

Vad är ditt namn i verkligheten? Erik Lindberg

Vad är ditt discord namn? GoldFish#2403

Vad är ditt födelsedatum? 17 Augusti 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en ung Norrlänsk man som har haft en tuff uppväxt han hoppade av skolan efter 9an men var inte på några lektioner. Senast han såg sina föräldrar var när han gick i 6an. Efter högstadiet så började han med droger och har fortsatt ända tills nu därför är han glad oftast utan drogerna blir han nere. Han är 21år gammal och är intresserad av bilar. För ett tag sen flyttade han från norrland till Multistaden för att försöka skaffa ett nytt liv men det går inte som tänkt.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag kommer bidra med intressant och rolig RP till server. Med originella ider.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag testade andra servrar innan men Multistaden var den jag fastnade för

Hur hittade du Multistaden? Blev rekommenderad av en kompis.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli en stor maffia boss som kontrollerar gatornas drog handel.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte.

Tillbaka