Nekad GoldFish | Ban överklagan [Deeney]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

GoldFish

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/BTDGoldFish/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:1:156665979

Vad är din discord tagg? GoldFish#2403

Vem var det som bannade dig? Deeney

Hur lång tid var din ban? 15dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lootar och RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag lootaded en annan spelare som låg död på sidan av vägen. och jag gjorde fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis åkte runt i bil vi såg sedan en död person på sidan av vägen så vi sprang upp och tog saker och åkte iväg lite senare blev vi avstängda. vi båda har läst reglerna men inte hittat något alls att man inte får loota.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var det inte det var jag som gjorde fel nu vet jag att man inte får loota folk eller jag ber om ursäkt för problemen. Jag förstår om ni inte vill unbanna mig då jag har gjort fel men nu har jag lärt mig och det kommer inte hända igen jag hade aldrig lootat om jag visste att jag inte fick. Jag själv har blivit lootad flera gånger så trodde det var okej. Jag har läst reglerna och såg inget om att man inte fick loota andra spelare men nu vet jag att bara kriminella som får loota. RDM vet jag ej vad jag gjorde för fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev bannad för att jag råkade slå en annan spelare under roleplay jag har lärt mig att man ska vara försiktig när man slår under roleplay.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte ha lootat spelaren utan antigen åkt vidare eller hjälpt han.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man inte får loota andra spelare om man inte är kriminell.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka