Accepterad goldenluckie | Medlem ansökning [ColdfaithTV]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

goldenluckie

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas pettersson

Vad är ditt discord namn? goldenluckie

Vad är ditt födelsedatum? 29 Juni 2024

Berätta om din karaktär. Hasse Andersson är en 25-årig man med ett liv fyllt av motgångar och kriminella handlingar. Han växte upp i en tuff stadsdel i los santos där brottslighet och droger var en del av vardagen. Som tonåring drogs Hasse in i den kriminella världen av sina vänner och började begå småbrott för att överleva. Hasse har alltid haft en stark överlevnadsinstinkt, men han har också känt en gnagande oro inom sig. Han har sett vänner hamna i fängelse eller dö i drogrelaterade incidenter och börjar inse att hans eget liv är på väg åt samma håll om han inte gör något åt det. En vändpunkt kommer när Hasse grips för ett allvarligare brott och hamnar i fängelse. Där får han tid att reflektera över sitt liv och de val han har gjort. Han träffar också personer som inspirerar honom till att vilja förändra sitt liv. En äldre fånge som har suttit av sitt straff och nu arbetar med att stödja unga fångar för att komma på rätt bana blir en mentor och förebild för Hasse. Efter att ha avtjänat sitt straff bestämmer sig Hasse för att försöka komma på rätt bana. Han går med i en rehabiliteringsgrupp för tidigare kriminella där han får stöd och vägledning för att bygga upp ett nytt liv. Trots att det är svårt och att frestelserna från det gamla livet finns kvar. Det vill säga alla pengar och flaschiga kläder. Så kämpar Hasse för att hålla sig ren från brott och droger .Hasse börjar också engagera sig i sitt lokala samhälle på ett positivt sätt genom frivilligarbete och försöker hjälpa andra ungdomar att undvika de misstag han själv gjort. Han drömmer om att få ett jobb och bygga upp ett stabilt liv för sig själv och kanske även en familj i framtiden. Hasse förstår att det inte kommer att vara enkelt att lämna sitt gamla liv bakom sig, men han är fast besluten att göra sitt bästa för att gå vidare och skapa en ljusare framtid för sig själv. Han känner en kille som jobbar på en bilfirma så en dag så hoppas han att han ska kunna gå dit och få ett jobb för att bilar har alltid varit ett stort intresse för honom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en hög nivå på mitt rp spelande. Jag kommer att bidra med rättvisa scenarion både icke kriminella och kriminella. Jag kommer inte att gå runt och lalla och strunta i vad alla säger.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du ska rp så att motståndaren vinner. Dvs att om man till exempel skulle vara i ett scenario där snuten jagar mig och jag kanske kör in i något eller helt enkelt låter dom ta fast mig för att dom också ska få ha det roligt i scenariot. Det bästa är när det blir ett långt och välgjort scenario och framförallt ett scenario där regler följs och alla tycker det är roligt!

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst reglerna och de låter rimliga RDM(random death match) VDM (vehicle death match) Sunt förnuft (tänka lågisgt/du ska tänka som i verkligheten)

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag och jag har spelat på servar som heden,centic och vemod

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48timmar på dig att ta din intervju. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka