Nekad goldenboy199991 | Ban överklagan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

goldenboy199991

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: tradeban76561198861911474

Ditt Hex-ID: 110000135be05b2

Vad är din discord tagg? RAY..#5934

Vem var det som bannade dig? Flamman

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag drog upp ett vapen mot en annan kriminell på ett allmänt ställe ungefär, på motorvägen under en bro för att vara exakt. vilket jag trodde att jag fick göra men tydligen inte. det upprepas inte igen iallafall då nu jag har läst alla regler osv

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det blev en krock mellan mig och en annan spelare då jag och han gick ut från bilen och skulle slåss men jag valde att dra upp et vapen vilket var fel. men jag är redan unbannad just nu men vill gärna få tillbaka mina roller med unbannen. Jag vet inte om dom tas bort automatiskt när man blir bannad och sen kanske man måste lägga tillbaka rollerna manuellt. men jag kan iallafall vara inne ingame men jag har varken min krimroll eller min whitelist kvar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var nog en överdriven ban eftersom att jag och min polare har lagt ner egna pengar för att få skapa ett zigenargäng men då min vän har donerat igenom en swish från mig. Jag hade rollerna servervakt, viceboss, whitelist.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. VDM. Det stod folk runt omkring mig när jag skulle köra ut min bil från parkeringen då jag avvaktade men ändå kändes det som att dom ville provocera fram att jag skulle köra på dom. men jag körde ut ändå ganska försiktigt men var kanske lite hård i gasen så en spelare blev påkörd och flög ner på marken

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha avvaktat och sett efter innan jag körde

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag är som sagt unbannad redan nu men jag behöver få tillbaka mina roller samtidigt som jag blev unbannad.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka