Accepterad GOLDEN22344 | Medlem ansökning [Sjödin].

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GOLDEN22344

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? golden6256

Vad är ditt födelsedatum? 21 Augusti 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Pär Svensson, 35 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, kreativ och sympatisk.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Pär hade en vanlig skandinaviskt uppväxt med far, mor samt en äldre bror vid namn Anders. Hans visioner är att bli en polis då han har mycket goda erfarenheter om att hjälpa andra och har som mål att symbolisera rättvisa i staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med seriösa och roliga rollspel scenarion där jag kommer prioritera att göra händelseförloppen så realistiska samt logiska som möjligt för att göra rollspels upplevelsen verklighetstrogen.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst, lika med att medvetet agera eller tänka ur motpartens perspektiv för att förstå, skapa så bra rollspel som mjöligt där rpen grundar sig utifrån realistiska drag och att man inte spela för sin egna fördel.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, fast de var för några år sen när jag var nybörjare och jag lärde mig utifrån mina konsekvenser.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM - När man dödar folk utan någon anledning. VDM - Använder sitt fordon som vapen genom att köra över någon.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Haft medlem har tusen gånger innan fast den försvinner hela tiden på grund av inaktivtet ( har jobbat samt haft mycket med skolan)

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka