Nekad Golden | Medlem ansökning [Rosengard]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Golden

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199247614641/ Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver blixt johansson Vad är ditt discord namn? (t.ex gonza#6666) GOLDEN#4628 Hur gammal är du? 14 år Berätta om din karaktär En man som heter Pär Svensson som är 24 år och drömmer om att flytta till stor stan där han ska skaffa jobb och ett nytt liv för innan bode han på landet med sin föräldrar. Han är en mycket lydig kille som har lärt sig i alla sin år hemma att man ska kämpa för att få något och ta den rätta vägen i sitt liv, Pär är en drömmare om att hjälpa folk och att alla ska få ha det bra och när han var liten ville han bli super man '' hjälpa alla i nöd och få all på rätt väg''. Pär svensson har ochså fyra syskon 3 bröder och en syster men alla är äldre och dem heter Nicke Svensson, Peter svensson, Olle svensson och jenny lindgren som är halv syskon för pärs föräldrar gjorde slut och morsan belv i hop med en annan gubbe. Varför ska just du bli Verifierad? För jag kan mycket om rp och jag har rpeat mycket s

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver blixt johansson

Vad är ditt discord namn? GOLDEN#4628

Vad är ditt födelsedatum? 21 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. En man som heter Pär Svensson som är 24 år och drömmer om att flytta till stor stan där han ska skaffa jobb och ett nytt liv för innan bode han på landet med sin föräldrar. Han är en mycket lydig kille som har lärt sig i alla sin år hemma att man ska kämpa för att få något och ta den rätta vägen i sitt liv, Pär är en drömmare om att hjälpa folk och att alla ska få ha det bra och när han var liten ville han bli super man '' hjälpa alla i nöd och få all på rätt väg''. Pär svensson har ochså fyra syskon 3 bröder och en syster men alla är äldre och dem heter Nicke Svensson, Peter svensson, Olle svensson och jenny lindgren som är halv syskon för pärs föräldrar gjorde slut och morsan belv i hop med en annan gubbe.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag kan mycket om rp och jag har rpeat mycket sen innan och jag var mod i en server som heter Eldbyn rp. jag kan alla regler och gör en rolig, bra rp miljö att spela i med socialt RP. Kan det flesta reglerna.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag är intreserad av Unive för jag har rpet på ortenwave innan men de svickte mig och nu kommer jag hit för jag hört masor av mina polare snackar gott om denna servern.

Hur hittade du Unive? För länge sen kolla jag på Cosmo när han körde här och att folk säger att unive och ortenwave är ärcke fiender.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har ett mål att bli den kände Pär Svensson som e snut och är hatad av alla kriminella och att få många ny vänner och bli känd bland de vanliga medlemmarna av Unive med att bli som en hjälte.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att jag ska ha roligt som för när jag körde på ortenwave och att bli en känd person i rpet. Men jag vill uppnå till next level att bli staff skulle vara roligt och hjälpa servern på alla sätt och vis för jag har mycket erfarenhet inom staff arbetet.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka