Nekad GOLDbars | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GOLDbars

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? swetex_mc

Vad är ditt födelsedatum? 14 December 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jan Ohlsson, När han var barn så hade hans familj inte mycket pengar. Hans pappa hade förlorat jobbet och mamma kunde inte jobba för hela familjen. Då fick Jan en ide. Han skulle hjälpa till i området för att få in lite pengar och hjälpa sin familj. Det gick bra. Mamma behövde inte lägga ut så mycket pengar till Jan.
När Jan blev 16 började han söka jobb. Efter 3veckor fick han ett sommar jobb på coop. Där städade han och plockade upp varorna. Jan älskade känslan att få pengar och bli rik. När sommaren tog slut och jobbet tog slut blev allt dåligt igen. Jan kunde inte hjälpa till i området då han var för gammal för det och ingen ville ha Jans hjälp. Sen behövde Jans familj flytta då flyttade dem till en ny stad, Den hette Unive. När Jan var 20 tänkte han söka jobb hos polisen för att tjäna pengar och ta bort alla kriminella från staden. Men vad hans familj inte visste var att Jan hade ett dubbel liv. Han plannerade butiks rån åt andra. Sedan slutade Jan hos polisen och blev fulltid kriminell. Hans familj fick reda på det och flyttade där ifrån. Jan fick sedan sitt stora intresse om bilar och andra fordon. Han ville ha den bästa och snabbaste bilen i hela Staden.
7år senare gjorde Jan och hans kompisar det största rånet i hela unive...

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med välldigt rolig rp som får fler spelare att vilja spela på servern. Jag kan också bidra med väldigt bra och seriös Rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för båda partierna och att man inte tvingar hela scenariot att ändra bara för att vinna. Det blir roligare för alla

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, Rdm är att man dödar någon utan anledning och bara dödar för att det är roligt. Vdm är att man använder en bil som ett vapen för att döda någon.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat på ungefär 7 andra servrar en ganska bra tid.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har väldigt bra Rp även fast jag inte är så gammal. Jag kan hänga med i alla scenarion och kan skapa roliga scenarion.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning: Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka