Inaktuell GOLCHIE | Ansökan till Staff [Lucas!]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Goofyamo

Icke Medlem
Meddelanden
80
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Guney

Ditt discordnamn: GOLCHIE#7907

Ange ditt födelsedatum 18 Januari 1995

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för att jag anser att jag passar i den rollen. Jag har varit det innan, jag va rättvis mot både medlemmar och staff. Sa ifrån när något var fel till både staff och medlemmar. Jag tillhör de äldre på servern. Jag har kött på benen. Jag vågar ta i och tvekar inte vid fel. Oavsett vem det än är jag har att göra med. Sen är jag trött på den tråkiga krim-rp som vuxit med tiden. Folk kan inte rpa längre känns det som, för mycket regelbrott, för mycket snesteg och inget som händer. Gång på gång samma visa.

När jag var staff så gick det bra. Problemet var att jag inte hade så mycket tid och de va inte direkt så att jag fick den hjälp för att utvecklas utav någon. Fastnade typ, hade fel arbetstider i verkliga livet och hann tyvärr inte med mycket. Men nu har jag nya tider och jag kommer kunna vara aktiv mer.

Jag är i dagens läge arbetsledare för 25 personer på jobbet jag jobbar. Vilket betyder att jag kan leda och fördela arbete.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Ungefär 3-5 timmar varje dag.

Både dagar och nätter. Helger betydligt mer

Hur länge har du spelat på Unive? Runt 1-2 år kanske? Är 2021 medlem.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag. Var helper innan men hann tyvärr inte så mycket

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka