Nekad Golaren7 | Medlem ansökning [wyklez.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Golaren7

Icke Medlem
Meddelanden
118
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Vad är ditt discord namn? ak74#7822

Vad är ditt födelsedatum? 29 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 20 år gammal och vet inte innebörden om vad han gör Aslan som han ter har inget konsekvens tänk så han säter sig i onödiga problem. Aslan har intresse för fordon men den intresset håller på att gå ut nu när han hänger med lite små kriminella så de där intresset håller på att gå bort. Aslan har haft en ganska svår uppväxt då han blev tagen av sos när han va 9 år gammal.

Vad kan du bidra med till serverns RP? det jag kan bidra med är väldigt seriöst och planerat rp, jag går inte så mycket på impulser, jag vill gärna att alla ska ha roligt av min rp och att det inte bara gynnar mig så att säga. Jag är väldigt social av mig så jag har inget problem att prata med folk vilket jag tycker är en bra egenskap hos mig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte spelar för sig själv bara, alltså att jag ska inte gå in i scenariot för att bara jag ska vinna och få nytta av det. Att man spelar för att båda partnerna i ett scenario kan vinna liksom, det gör scenariot roligare och man får oftast inga sura miner efteråt.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive tack vare mina vener som spelar på serven och man har hört att de finns många bra scripts som är bra och välutvecklade som är bra till att starta sin rp karriär.

Din Medlemskaps ansökan har nekats. Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka