Ej Antagen Golaren7 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Golaren7

Icke Medlem
Meddelanden
118
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? sebastian

Ditt discordnamn: golaren7

Ange ditt födelsedatum 29 Maj 2008

Varför ska just du bli staff? Min vilja för servern är extremt stor, jag vill servera det bästa och därför söker jag till staff teamet alltså för att kunna hjälpa till i servern och göra det till en mer tryggare och roligare rp server på alla möjliga sätt. Jag har varit medlem i servern ganska länge och känner mig redo för att ta detta till en annan nivå och under min rp tid så har jag sett ganska många som begår regelbrott utan att få åtgärder och jag vill kunna sätta stopp på detta. Jag tänker specca extremt mycket som en trainee för att kunna underlätta arbetet för dem som är högre uppsatta med det sagt så ska jag utföra arbeten extremt bra och vara aktiv hela sommaren vilket unive verkligen behöver.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det finns fortfarande brist på social rp alltså lite för mycket shoot on sight fortfarande. Det är väldigt mycket brist på social rp och det är väldigt mycket skjutningar på servern just nu och det är inte så välkomnande, det hade jag inte tyckt iallafall. Och detta vill jag lösa så servern utvecklas och får nya många roliga spelare.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? jag tycker att vi borde ta hårdare åtgärder kring regelbrott kanske skicka påminnelser oftare i krim dc:n. å så kan man visa exempel på vad man it ska göra så dom ser å så kan man visa vad man ska göra så dom så folket lär sig. och så kan man ta hårdare åtgärder på dom större regelbrotten som förstör de sociala rpn som serven behöver.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Agera professionellt innebär att man ska kunna bemöta alla på ett trevligare sätt, det vill säga att man visar sig själv vara mogen på ärenden, man tar att man är väldigt lugn och inte skriker hela tiden. och vara rät vis även om det är någon du känner eller om det är någon du hattar alla försenar samma rät som dom andra att rpa på ett bra sätt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Ska skapa ett schema där jag kan dela upp straffarbete med privatlivet, jag tänker inte rpa utan bara satsa helt på straffarbetet.

Hur länge har du spelat på Unive? har spelat? första gången jag va inne på unive va 2023 16 juli

Har du tidigare erfarenheter som staff?
jag vet lite hur man är staff me alla kommandon och att man måste dokumentera allt man gör men annars är jag gamska snabb lärd.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? RP

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? RP, Kriminell, Donation

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka