Nekad GogoTheGamer | Medlem ansökning [Ben]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

GogoTheGamer

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199211474589/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kristijan

Vad är ditt discord namn? IamGogo#5220

Vad är ditt födelsedatum? 18 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Mitt karaktär heter Olle Svensson som är 22 år gammal. Olle Svensson kommer från en fattig familj i Sverige. Men han kan fortfarande ha stora drömmar som att va polis. I skolan gick det bra förutom delen han blev mobbad. Han blev mobba för att han hade adhd och att hans dröm jobb var att han ville vara polis. En dag kunde han inte hålla sig mer så han gick till sina föraldrar och bad till dem om att får byta till en annan skola, tills slut så fick han. Första dagen i hans nya skola var han varmt vällkommen av sina skolkamrater. På rasten skaffa han sig nya kompisar. Efter några år började han gymma och blev jättestark. Han blev jätte glad när han såg sina betyg i slutet av skolan för det stog bara A. Han fick också bra betyg i gymnasiet, efter ett tag ville han bo själv så han börja jobba på Max och skaffa sig bra med pengar så han kan köpa sig ett lite hus. Han hade stora intresse för billar, han brukade gå ut och titta på bilar på hans fritid. Han brukade också titta på bilracing med hans pappa det är där han bil intresse kommer från.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli bättre på roleplay och bygga upp min karaktärer och leva i min karaktär. jag vill ha roligt med andra folk och lära mig så mycket jag kan. och göra roliga scenarios. jag vill också ansöka till polishögskolan så jag kan bli polis och minska brottsligheten för medborgarna.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med att har det roligt kul rpa bästa jag kan. Jag kommer också att bidra med att hjälpa alla som behöver

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte bara jag själv som ska vinna i ett scenario utan att andra också kan vinna ett scenario.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive av att titta på streamers och det såg jätteroligt ut.

Tillbaka