Nekad Goggis | Ban Överklagan [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Goggis

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199448593785

Ditt Hex-ID: steam:110000158b61579

Vad är din discord tagg? goggis

Vem var det som bannade dig? Vet inte står bara anticheat

Bild på banmeddelande: Skarmbild_2025-04-21_170032.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte alls, jag har aldrig fuskat på Unive, jag vet att ni kommer säga att "anticheatet bannar aldrig fel" men det har blivit fel och jag vet inte vad jag ska göra åt det, vet inte heller hur jag ska få er att lita på mig men jag har verkligen inte använt någon slags mod meny eller någonting.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Minns inte alls detta var typ 1 och ett halvt år sen men jag tror att jag var inne och rpade dagen innan och när jag kommer in igen dagen efter så står det att jag är bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja det var en felaktig ban jag har inte fuskat på denna servern så detta är verkligen en felaktig ban, jag vet själv om att jag inte fuskat och jag vet att man inte kommer nånstans på att ljuga och om jag skulle använt fusk skulle jag erkänt det för då är det större chans att jag blir unbannad men jag har verkligen inte fuskat på servern

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad förut jag använde krim utan krimroll tror jag detta var länge sen när jag var ny till fivem och då är det rätt lätt hänt, nu har jag lärt mig reglerna och rpat mycket på senaste, när jag började spela fivem läste jag inte reglerna först men nu kan jag dem och alla blir bannade nån gång så aa.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det är det jag inte vet för jag har inte fuskat så har ingenting jag hade kunnat gjort annorlunda, hoppas ni förstår mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej inte vad jag vet då jag inte använt mod meny i fivem någonsin så nej

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka