Nekad Godzilla Hårddisksson | Medlem ansökning [HASSAN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199152347325/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Vad är ditt discord namn? hampus#1420

Vad är ditt födelsedatum? 29 December 2005

Berätta om din karaktär. min karaktär heter ayyub ivarsson 19 år och kom t sverige när han va barn och växt upp i gettot nu e han 19 och försöker göra allt för att få pengar så han kan överleva då hans föräldrar dog så hans morbror hjälpte han till sverige från Irak. Nu lever han i sverige utan pengar och utan någon då hans morbror blev utvissad. nu levar han i gettot utan pengar och har beroenden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag kommer komma in på servern med glatt humör och sepla så bra rp jag kan

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? såg på youtube och servern verkar var riktigt bra med bra spelare och allt

Hur hittade du Unive? kompisar spelar på den och spela på den för ett år sedan ungefär men fick nån bann för något så hade varit väldigt kul att få komma in och spela då servern har utväcklats enormt

Vad har du för mål med ditt rollspel? att bli bättre på rp och ha riktigt kul

Vad har du som mål att uppnå på Unive? bli medi nått gäng och bara ha good times

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka