Nekad GodSeth | Ban överklagan [Patrik_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

sEtH

Icke Medlem
Meddelanden
410
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198991981789/

Ditt Hex-ID: 11000013d7ebcdd

Vad är din discord tagg? sEtH#1261

Vem var det som bannade dig? SecretM

Hur lång tid var din ban? 1 dag 23 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag och en vän krockade med hans bil, å då kom 2 grabbar som frågade hur de gick och vi spelade skadade, men dom tyckte väll inte att vi gjorde de tillräckligt eftersom dom rapporterade oss för det så jag antar att det var drf

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle åka till vianor för att fixa mim bil och då blev jag avstängd

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var 100% en felaktig ban då vi gjorde fel men vi har lärt oss av våra misstag å ska ej hända igen då jag lär mig av mina misstag.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blev bannad för mild ooc i twt, när jag skrev twt så var det inte menat som ooc men staffen som bannade mig tyckte det men den avstängingen blev lyftad kort tid efter. Lärde mig att jag borde skriva mer tydligt i twt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle spelat mer skadad och längre då vi krockade!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att alltid tänka på RP å att spela mer skadad å att ibte köra snabbt

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka