Accepterad godQ | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

godQ

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: godQ

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/SILWPREMEFALK/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? godQ#1176

Vad är ditt födelsedatum? 4 April 1999

Berätta om din karaktär. Dragan Jusic. Dragan är en medelålders man som flyttat från en annan stan hit. Han har under hela sitt liv varit aktiv runt kriminella organisationer och har därför inga planer på att ändra karriär. Där pengar och action finns, Dragan finns.
Dragan är svensk men är har blod från de Jugoslaviska länderna/nationaliteterna. Hans föräldrar dog i gängrelaterade händelser när han var väldigt ugn, vilket ledde till att Dragan drog sig mot kriminalitet för att hämnas sina föräldrar.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidra till mycket roliga scenarios, kanske t.om events med godkännande. Jag har åldern inne och kommer bidra med en stark karaktär. Jag är pratglad, gillar seriös RP. Jag har hört mycket MYCKET bra saker om Multistaden därför vill jag testa på och se om den lever upp till dess rykte.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har spelat ett tag på en annan server, XR-RP men det har hänt saker som bidragit till att servern för tillfället har problem. Mitt första intryck är att denna servern har betydligt roligare scripts och mer tid har lagts ner vilket jag gillar. Just därför vill jag ge denna servern en chans.

Hur många timmar har du på FiveM? Osäker. Har GTA genom Rockstar, men skulle gissa på ca 200 timmar.

Hur hittade du Multistaden? Genom bekanta på XR-RP och har sett Youtube.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej. Aldrig någonsin.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? XR-RP, för tillfället nere men vad jag ser på Multistaden känns det som om att det kommer bli permanent här.

Senast ändrad:
Utveckla lite på varför du vill bli whitelistad och varför just du ska bli whitelistad. Lite mer om din karaktär. Med vänlig hälsning!

Godkänd, du kommer att få whitelist rollen på discord, välkommen!

Låser o arkiverar.

Mvh,
AprimoX

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka