Nekad Godlyfire | Medlem ansökning [Grodan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Godlyfire

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? kattlove112

Vad är ditt födelsedatum? 15 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Andrew han bodde i Spanien och mekade med motorcyklar. Han hade en dålig uppväxt då när han bara var 4 år gammal så vart han misshandlad av sin mamma då hans pappa dog när Andrew bara var 2 år gammal. Han hade en hård uppväxt med hans mamma tog droger, hon var fattig på grund av att hans mamma tog droger och spendera hela Andrews barn bidrag samt hons egna pengar. Hon hade inget jobb direkt utan hon var deprimerad och ville ta livet av Andrew. En dag när Andrew var 14 år gammal så försökte hon faktiskt döda Andrew men misslyckades för då hade Andrew gått ut till köket där han ringde polisen, det var känslosamt för Andrew att han ringde polisen på hans mamma men han tänkte "jag behövde göra detta för min egna säkerhet". Nu är han 21 år och flyttat till svergie och han älskar älskar katter. Så nu är han 22 och bor i unive kommunen men han kan typ inte skaffa ett medborgar pass eller nåt då han bott i spanien i alla hans 20 år så han har bara bått i svergie i 2 år och då fick han inte medborgare. Hans intresse är motorcyklar och tjejer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Rolig rp, seriös rp. Laglydig är jag så liksom inte krim rp. Mycket erfarenhet inom rp så jag mycket.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att om man är polis ska man rpa att de kommer undan i typ biljakten och är man krim att man kan göra det lättare för polisen att vinna

Hur hittade du Unive? Ingen aning bara fivem gick igenom

Nekad, utveckla följande fråga: Vad kan du bidra med till serverns RP? Du är välkommen att ansöka igen om 24 timmar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka