Nekad Godlyfire | Medlem ansökning [Gabbe151x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Godlyfire

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? noxy12111

Vad är ditt födelsedatum? 9 Juni 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter kalle. Han är 19 år gammal. Kalle växte upp som barn med sina 2 föräldrar i en villa och en dag när kalle skulle gå och handla med sin mamma så hände en olycka och hamnade på sjukhus. Han fick ett brytet ben så han efter 1 månad att vara på sjukhuset vart han frisk. Nu är kalle 19 år och han ska flytta isär från hans föräldrar. Han flyttade från hans föräldrar och ville börja en fotbolls lag. Hans intresse är att spela fotboll. Han älskar katter men mest hundar. Han vill jätte gärna bli bil försäljare för han gillar bilar. Han har alltid varit ledsen sen han var barn för hans katter gick bort han hade 2 men de gick bort när han var 5år och han saknar dom väldigt mycket och hoppas han kan se dom uppe i himlen när han är ute och går. Just nu är han hemlös på gatorna och han fixa pengar till att åka ett flygplan men behöver pass för att komma in tlll unive. Nu hoppas han bara kan flyga in till unive och börja om i livet och inte vara hemlös. Han vill också skaffa vänner och flickvän då han gillar att vara med kompisar och ha folk nära honom. Han gillar att ge folk grejer som ringar mat pengar och de när han kan och hoppas alla kommer må bra nångång i livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med social rp och roligt rp. Mycket scenarion som securitas polis sjukvårdare eller nåt. Jag ska se till att de blir kul att möta mig och det.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man ska kunna ge en chans till fienderna/motparten att vinna scenariot eller lyckas med scenariot. Du behöver alltså inte vinna alla scenarion för att det ska vara roligt för dig själv. Man kan också förlora ett scenario.

Hur hittade du Unive? Genom en vän!

Din medlemskap ansökan har nekats. Tråd låst och flyttad till medlemskap ansökningar - arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka