[Godkänd] .Musti | Chef-jobb ansökan [niklass0n_12FN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Musti

Icke Medlem
Meddelanden
386
Reaction score
37
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Gunillas

Vad heter du IRL? Konstantin

Hur gammal är du? 13 snart 14 om en månad

Hur många timmar har du på Fivem? 750+ på alla konton

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag tycket att just jag ska bli chef på Gunillas eftersom jag har tidigare erfarenheter från att jobba där som t.ex har jag tidigare varit en Biträdande chef. Jag var också en chef på marja-lisa för någon månad sen jag kommer ihåg att vi tjänade ihop 7M på drygt en vecka. Jag tycker också att just jag ska få jobbet eftersom att jag har tidigare erfarenheter med att jobba på det här jobbet som resulterar till att företaget går plus. Som sagt har jag ju ägt många företag som betyder att jag vet hur man tar hand om ekonomin. Du borde ge mig jobbet eftersom den tidigare chefen var rädd att anställa folk vad menar jag med det jo asså han var rädd att ge folk jobbet eftersom att han var nog rädd att företaget skulle gå i minus. Men när jag ägde Vianor så gick vi plus 18M på drygt 4 dagar och det beror på att vi har anställda på plats så det här betyder att om vi har en order som kommer om 2 dagar ja men då ska vi vara på plats. Då jag menar att vi ska alltid vara på plats med många arbetare. Jag har också tidigare varit en moderator på den här servern som betyder att jag vet hur man håller koll på folk. Mitt jobb som chef på Gunillas kommer att vara att jag ska kolla på logs och anställa folk självklart så kommer jag att ha en biträdande chef som min extra öga för att säga till att allt e på plats och att ingen säljer bilar gratis. Om du jobbar för mig och säljer en bil gratis kommer det inte ens gå 2 minuter då jag kommer att märka det och skicka en report. Eftersom att jag har så mycket erfarenheter så kommer vi alltid ha folk på plats som jobbar. Vi kommer att ha tillräckligt höga löner för att våra arbetare kommer att kunna försörja sig själva för att stanna och jobba. Du kanske undrar hur jag vet vad balanserat med lön och arbetare är jo det vet jag eftersom jag vet hur mycket tillräckligt lön man ska för att folk ska kunna försörja sig fast företaget ska endå gå starkt i plus. Om jag blir en chef så kommer jag säga till att folk är på plats. Några tidigare erfarenheter jag har från det här jobbet är att jag vet hur man beter sig och jag vet hur man säljer bilar jag kommer kunna träna dig på hur man säljer bilar på drygt 5 minuter och av min träning kommer du sedan kunna träna andra eftersom det e simplet.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Som sagt har jag tidigare varit biträdande chef på Gunillas som betyder att jag vet Gunillas style. Men jag har också tidigare varit chef på Marja-Lisa då vi tjänade ihop 7M på drygt en vecka. Eftersom att många i staden är rika så kommer vi att ha många kunder men självklart kommer vi att vänta på våra kunder som betyder att om du ska köpa hos oss om 10 minuter en bil då måste vi vara på plats. Det här betyder att jag måste veta vem jag ger jobbet till. När jag ger den personen jobbet så kommer personen inte kräva några erfarenheter eftersom jag har tidgare varit en biträdande chef på gunillas och chef på marja-lisa det här betyder att jag vill endast att du ska vara aktiv. När jag jobbade på vianor så tjänade vi ihop mycket pengar och det e jag ockå säker på att vi kommer göra här. Eftersom att jag har tidigare varit MOD på servern kan jag hålla koll på 128 personer och det e mycket lättare att hålla koll på ungefär 8 personer ur tjänst och i. Jag kommer säga till att ingen bryter mot reglerna självklart. Men som sagt kommer jag säga till att vi alltid har arbetare på plats.

Berskiv din karaktär? Min karaktär är 58 år gammal och heter Dragan. Dragan gillar att jobba och köra feta bilar. Hans favorit bil är Tesla Model X. Dragan var med i krig år 1991 måt Kroatien då han bode i Serbien och gick i krig. Serbien förlora det kriget så Dragan behövde fly. När Dragan flyde var det bara 2 i sin grupp som överlevde. Kriget var snart slut så han flytta till Multistaden. Just nu är Dragan arbetslös och försöker hitta ett jobb med sina erfarenheter. Dragans erfarenheter är att han är en Master Ekonom som betyder att han har erfarenheter att driva ett företag. Dragan brukar vara depig eftersom att han inte har nåt jobb och tänker hela tiden på sina vänner som dog under kriget. Dragan pratar med Serbisk brytning. Istället för (vad säger du) så säger han (hvad du saga?)

Hur ofta kommer du vara inne? 8+ timmar men kommer också se vad folk gör ur tjänst av logs.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej.

Har du läst våra Regler? Självklart ingen fråga brosan.

Bara så att ni vet så söker ni en chef på Gunillas eftersom att i mina ögon ser jag att förra chefen har bara whitelist som roll och ingen annat så jag ansökte bara.

jag tycker din ansökan är väldigt bra, dock byter du chefsjobb sjukt ofta, på typ 1 vecka har du bytt 4 chefsjobb. hur länge ungefär kommer du stanna på gunillas om du blir chef? för vi söker chefer som stannar som chef länge.

jag tycker din ansökan är väldigt bra, dock byter du chefsjobb sjukt ofta, på typ 1 vecka har du bytt 4 chefsjobb. hur länge ungefär kommer du stanna på gunillas om du blir chef? för vi söker chefer som stannar som chef länge.
Jag kommer stanna på Gunillas eftersom det här är min sista position av chef. Jag har redan jobbat överallt och vet hur det känns och jag har som sagt tidigare jobbat på Gunillas och där älskade jag den bäst.

Mitt mål var att hitta det som var mest roligast och det var ju då att äga en bilfirma.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka