[Godkänd] Musti | Chef-jobb ansökan [Mackan Me1ster]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Musti

Icke Medlem
Meddelanden
386
Reaction score
37
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Autoexperten

Vad heter du IRL? Konstantin

Hur gammal är du? 13 14 om en månad

Hur många timmar har du på Fivem? 750+ på alla konton

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill just bli chef på autoexperten eftersom jag har tidigare erfarenheter från att jobba där. När jag jobbade där så var jag en vanlig arbetare som betyder att jag kommer ihåg priserna och grejer. Du kanske undrar hur jag ska hantera ett företag om jag bara har varit anställd på Autoexperten som medlem. Jo jag har ju tidigare ägt vianor och många andra företag. På vianor tjänade jag 18M under 3 dagar. Varför just jag ska bli chef är för att folk vill ju fixa sina bilar men problemet är med förra cheferna är att dem var rädda att anställa folk. Och jag håller med dem eftersom att dem inte hade ögon på sina arbetare. Du kanske undrar hur jag kommer ha ögon på mina arbetare jag kommer ju att ha en biträdande chef. Du kanske undrar också om den biträdande chefen inte är i tjänst? Då har jag mina arbetare som jag vet vilka jag kan lita på som kommer och säger grejer. Vi kommer också vara aktiva under dagarna. Hur jag vet om vi behöver arbetare är att om jag inte är i tjänst så ska jag säga till att folk är i tjänst. När jag ägde Vianor gav jag folk ett jobb men dem jobbade inte efter 1 timme av anställning dem var hela tiden ur-tjänst utan en bra anledning och dem fick sparken lätt. Och tack för att jag har ögon gick vi ej minus på vianor och vi gick faktiskt puls 18M.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Dem erfarenheterna jag har inom jobbet är att jag har tidigare jobbat på Autoexperten och jag har tidigare varit chef på andra ställen och alla tyckte att jag var den bästa chefen överallt bara för att vi var överallt alltid. Eftersom att jag har varit chef på många ställen vet jag hur mycket en balanserad lön är för att folk ska kunna försörja sig och för att företaget ska i plus. Självklart vill jag inte ha folk som jobbar för pengar men jag vill endå att mina arbetare kan försörja sig. Det första jag hade gjort om jag blev chef är att anställa folk och kolla på lönen om dem e höga eller inte. Om lönen är höga så kommer jag sänka det och då vill jag se om jag har sänkt då ska jag se hur det fungerar första dagen med dem lönerna om vi går i plus eller i minus. Självklart kommer jag också anställa folk första dagen. När man är chef så är det viktigt att alltid ha ögon på alla sina anställda om dem jobbar bra ska dem få en befodring jobbar dem dåligt får jag hjälpa dem. Om dem fixar bilar gratis då skickar jag bevis till gudarna och självklart sparkar jag dem också.

Berskiv din karaktär? Min karaktär är 58 år gammal och heter Dragan. Dragan gillar att jobba och köra feta bilar. Hans favorit bil är Tesla Model X. Dragan var med i krig år 1991 måt Kroatien då han bode i Serbien och gick i krig. Serbien förlora det kriget så Dragan behövde fly. När Dragan flyde var det bara 2 i sin grupp som överlevde. Kriget var snart slut så han flytta till Multistaden. Just nu är Dragan arbetslös och försöker hitta ett jobb med sina erfarenheter. Dragans erfarenheter är att han är en Master Ekonom som betyder att han har erfarenheter att driva ett företag. Dragan brukar vara depig eftersom att han inte har nåt jobb och tänker hela tiden på sina vänner som dog under kriget. Dragan pratar med Serbisk brytning. Istället för (vad säger du) så säger han (hvad du saga?)

Hur ofta kommer du vara inne? 8 timmar om dagarna fast nu under lovet e det mer.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej.

Har du läst våra Regler? Självklart.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka