[Godkänd] Mendion | Chef-jobb ansökan [Musti]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mendion

Icke Medlem
Meddelanden
496
Reaction score
36
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? jag söker att va chef på Monkey Club Ägare.

Vad heter du IRL? Jag heter Mendion.

Hur gammal är du? jag är 14 år gammal föd 2006-07-03 har spelat på multistaden i 5 Månader och 4 dagar.

Hur många timmar har du på Fivem? har cirka 924 timar och alla dom är från multistaden.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? för att jag vet själv att jag kommer hantera jobbet bra även om jag aldrig har vart chef där har jag vänner som har det som helst ville bli anställda om jag blev chef och att jag tycker att de vanliga och creative jobben med bäst rp-nivå är roligare och då vet jag själv att ifall jag blir chef på detta jobb så skulle jag varit jätte aktiv där och jag skulle haft bra anstälda där jätte ofta och ha kul och rpa ofta och för att jag planerade att jag ville bli chef skulle försöka bli chef och anställa bra folk som briner för jobbet och vara inne och jobba ofta och ha jätte många bra anstälda för att ha det kul och jag skulle kunna bli chef för att jag också är en kille som gillar att hitta nya folk att rpa med och ha kul med och jag skulle fixa så att man kan åka någon stans med sina kolegor och sånt det kan jag årdna och nice ställe att både vara och snacka i och då är det lättare att hitta nya folk att rpa och vara med ibland så det skulle betyda jätte mycket ifall jag skulle kunna bli chef för att kunna ha kul.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jo jag har varit chef över dessa jobb men har vilja testa på något nytt men jag har varit chef över taxin, sjukhuset, Mekonomen och Marja lisa så jag varit chef över dom här jobben men jag bestämde att jag vill testa på något nytt.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Mendion och är från Albanien. Han är föd 1990-07-03. När han var liten så dog hans föräldrar sen des så har han varit ledsen och inte vetat vad han har gjort. Han behövde bo på barnhem där så har han haft det så dåligt. För att det var en kille där som Bode på barnhemmet och han tog alltid Mendion saker men då så blev han arg och han stack till stan och köpte en kniv. Han kommer hem sen så när han ska sova så kommer den här killen som tog alltid hans saker han skulle ta pengar från Mendion men då så fick Mendion nog han tog fram kniven och hög den här killen i magen sen så stacka han i väg då så kom han undan. Han Bode på gatan och han gömde sig för polisen då så träffa han andra barn. Han börja att säga till dom barnen att dom ska skapa ett gäng som hjälper varandra det hette the bloody boys det var stort dom hade vapen som dom köpte av kriminella billigt. Men nu så har mendion bestämt att bli chef över Monkey Club och göra det lite kriminellt men endå hålla bra fester så inte polisen kommer på dom

Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer va aktiv
Måndag 15:00 till 23:00
Tisdag 14:30 till 22:00
Onsdag 14:00 till 22:30
Torsdag 15:00 till 23:00
Fredag 14:00 till 01:00
Lördag 08:00 till 01:30
söndag 09:00 till 23:00 Det här är när jag har skola men nu så har vi lov så då kan jag va aktiv länge till exempel 10 på morgonen till 24:00 - 02:00 kan bero på men kommer va aktiv

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja så klart jag spelar för att ha kull men det skulle varit roligare om jag blev chef och så har jag mer chanser i rp

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej för det här är min favorit server och det kommer jag aldrig göra det. jag spelar bara på Multistaden för att det är bra rp på sörven + så är det bra ägare som håller ett bra Community gillar alla staffs dom är snälla och hjälpar snabbt i support.

Har du läst våra Regler? -----------------------------------
ja det har jag jag kan alla dom
VDM
När du kör över en person med ett fordon,
RDM
När du dödar en person utan ett giltigt scenario bakom det.
COPBAIT
När du medvetet försöker få polisen efter dig genom att t.ex. drifta framför dem eller köra mot rött när polisbil står precis bredvid dig.
COMBAT LOGGING
När du loggar ut för att medvetet undvika ett scenario. Eller om du har ett vapen på dig som du inte vill bli av med så man combat loggar. Det är inte okej
FEARRP
Du ska värna om ditt liv dvs om du t.ex. är under ett pistolhot ska du rollspela som om du är rädd.
METAGAMING
När du använder information från något du fått reda på Out of Character t.ex. från streams eller discord.
POWERGAMING
När du använder dig av omänskliga krafter t.ex. att köra in i saker i hög hastighet sen fortsätta som om ingenting har hänt. Inom POWERGAMING tillhör även att inte bara spela för sin karaktärs vinning genom att t.ex. farma pengar eller spela för att “vinna” över alla andra.
NLR
New life rule betyder att om du dör i ett scenario så minns du inget från det scenariot.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka