[Godkänd] LudwigTheHusky | Chef-jobb ansökan [Niklass0n_12FN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Henke

Icke Medlem
Meddelanden
262
Reaction score
36
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Autoexperten-chef.

Vad heter du IRL? Ludwig.

Hur gammal är du? 13 snart 14.

Hur många timmar har du på Fivem? 100 på endast Multistaden men fler på mitt äldre konto.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på Autoexperten då jag tycker det verkar jättekul. En kompis till mig som arbetar på Gunnilas sa att han tyckte att jag passade som chef där på grund av min personlighet. Jag är en trevlig och omtänksam människa men även relativt sträng och ser till så att alla regler följs. Några av mina styrkor är att jag är smart och kan hantera mycket utan att bli stressad och en av mina svagheter är att jag inte är kreativ och kan inte tänka supersnabbt.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har arbetat som chef innan på taxifirman och fått mycket bra reputation och jag har även en kompis som har arbetat på Vianor så han har förklarat lite hur meck jobben fungerar..

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Jan Olsson och är 21 år. Ända sen han var liten älskade han bilar och räddningstjänsten och drömde om att bli polis. Medans han växte upp så hade han det svårt då hans pappa dog av en sjukdom och på grund av depression så började hans mamma knarka. Jan visste inte vad han ville göra med livet så han valde att sikta in sig på att bli kriminell. När han blev äldre så insåg han att det kriminella inte var för honom så han började reparera bilar och datorer i sitt garage. Han fick mycket bra reputation och alla älskade honom. Jan är en normal människa men inte jätte social. Dock älskar han att ta en drink på The Palace varje Lördag.

Hur ofta kommer du vara inne? Mån-Tor: 15:00-20:30
Fre: 15:00-23:00
Lör: 11:00-23:30
Sön: 11:00-21:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Såklart!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nope.

Har du läst våra Regler? Ja!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka