Nekad godisferrari | Medlem ansökning [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

godisferrari

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Wilmer Persson

Vad är ditt discord namn? julbord

Vad är ditt födelsedatum? 13 September 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär ska heta Calle Boss, han ska vara 23 år och ska precis börja söka jobb, han är en person som är mycket skratt glad och väldigt inspirerad av att bli en bilhandlare, han är oftast glad, men har mycket humörsvängningar och kan bli riktigt sur. Calle Boss tycker om bilar och hans största dröm är att få en toyota supra som han kan glida runt i staden med. Calle har en mamma och en pappa. Hans syster dog i en flygplans krasch när han var 12 år. Därför är han väldigt flygrädd och tycker det är jobbigt att flyga. Calle är känd i sin släkt för att steka väldigt goda pannkakor och för sitt härliga sociala samspel.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till att göra servern roligare och skapa en rolig upplevelse för de andra spelarna, bidrar till inget som är emot reglerna, är en 14 årig kille som gillar Roleplay och någon gång ska bli skådespelare

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska spela för att ha kul, man ska inte spela för vinst utan man ska spela för att göra scenariot så bra som möjligt och inte för att vinna.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar tipsade om den, de sa att det var den bästa roleplay servern och att det är många aktiva

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka