Nekad godfirst | Beslut Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.olleking23

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
0
Ditt discord namn: sovbyggnad

Ditt Hex-ID: 11000014bf467be

Vad för typ av beslut gäller det? indragna alla roller och ban i 16 dagar.

Vem/vilka tog beslutet? Hapyxz

Varför tror du själv att beslutet togs? Hapyxz har varit på koisen sedan uppstart, letat fel, delat ut 2 jäkligt snåla gängvarningar och idag fick han nog verkade det som. En icke medlem som körde för kartellen jagade och pittade sönder oss i säkert 10 min, tillslut boxa vi han o rikta o då fick jag indraget allt för jag har dålig rp. Vill säga att jag körde nt ens bilen.

Hur är beslutet felaktigt? Ja för jag har ej gjort något regelbrott som ska resultera i 16 dagars ban o indraget allt.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/lkRsycvvL_YuPHdUu?invite=cr-MSx1RmUsMjg0MjY4NTg0&v=60

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
I bannen står de skapar kaos på 15 minuter, i support samtalet så va de alltid ”ni” och inte du. Jag frågade om du hade något klipp där det faktiskt var jag som begick ett regelbrott men där fanns inget. Klippet är på 10 sek när man ser hur 4 bilar av koisen boxar in en annan och jag kör inte ens bilen men ändå får jag ta skit för det. Jag hade 12 skottloggs igår och spelade i 4 timmar. Har man krig mot 3 gäng så är det inte jätte mycket. Att jag får ta skit för 12 skottlogs på en dag är sjukt. Finns inte ett enda klipp som säger att det problematiska är ifrån vår sida då logsen säger nada. 75% av skottlossningarna var startade ifrån lotus, old riders och kartellen. Men ändå får jag skit för det eftersom jag inte rapporterar in de, men samtidigt så är det inte konstigt att det skjuts mellan gäng som har krig ellerhur. Kollar du på mina skottloggs sen jag skaffa Krim är det inte mer än 50 på drygt 2 veckor.

Hoppas du kan granska detta igen och faktiskt se det från mitt perspektiv, fine att ni upplevt koisen som problem, det respekterar jag. Men att jag ska få personliga åtgärder bara för jag var med i gänget begriper inte jag. Hade en lotus medlem haft 12 skottloggs på en dag och boxat in en bil (jag körde inte ens bilen) så hade troligtvis inte hen fått dessa åtgärder, summan av kardemumman jag upplever inte att jag begått ett regelbrott. Att ta åtgärder på skottloggs som inte ens är mycket eller upprepande tillfälle tycker jag är fel. Jag har knappt skjutit tidigare men senaste 2 dagarna har det varit lite ca 10-15 per dag då kartellen startat krig med oss samt det har eskalerat med lotus.

Aa hapyx demoted, kan nån annan högt uppsatt ta? Det klippet är inte tillräckligt för 16 dagars ban o indragna roller. Jag är maydate på Steam

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka