Accepterad Goblin/Lulle | Medlem ansökning [adde]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Goblin/Lulle

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? TheSwedishGoblin

Vad är ditt födelsedatum? 07 November 2002

Berätta om din karaktär. Bartolomeus Rickardsson 30 jag och min bror Baltazar är nyanlända från en annan stad letar en framtid och ett jobb jag och min bror har haft många upp och nergångar i vårat liv men vi har alltid haft varandras ryggar och står varandra nära vi värnar om andras trygghet och välmående och kämpar för att få städer så fungerande som möjligt och säker jag och min bror står nära lagen och regler att saker ska följas och ha sin ordning och reda. Bartolomeus Rickardsson är en lugn och fridfull person som gillar att se folk må bra men backar inte när de väl gäller att stå upp för det som är rätt. Bartolomeus Rickardsson är en bil intresserad man och gillar att hika i naturen och ta en kaffe på lugna platser och träffa nya människor.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ett roligt rollspel och hjälpa att få servern framåt med att följa regler och skapa roliga scenarios och att man lever sig in i karaktären och tänker med sunt förnuft

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man kan inte alltid vinna och istället kanske man hänger med på att man har förlorat och rollspelar med sina medspelare och gör scenarion så intressanta och roliga som möjligt

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Att ha god ton och visa respekt och hänsyn till medspelare, tänka på att när du är ingame då är du INGAME och inget från den riktiga världen finns typ och om de händer nått tar man det efter scenarios med nån staff på ett respektfullt sätt

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har spelat på 3 andra servrar innan har velat komma tillbaka till rollspelet och denhär servern såg bra och intressant ut har erfarenhet inom kriminella och polis yrket har också kört taxi som olika karaktärer

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är seriös om att lära mig mera om rollspel och vill skapa en trygg plats där alla kan ha roliga scenarios och ha en gemenskap

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka