Accepterad Goblin | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Goblin

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198850266214/

Ditt Hex-ID: 1100001350c5466

Vad är din discord tagg? SavioE

Vem var det som bannade dig? Makos

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-12-27 225239.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att de trodde att jag hade stulit en ambulans bil. Vilket är konstigt då jag är sjukvårdare.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åker till polis stationen för att rapportera om att jag har blivit misshandlad av Qpark arbetare, men han väljer att försöka tazra mig vilket han inte kunde. Säger ta av dig tröjan vilket jag gör samt säger gå ut ur bilen vilket jag också gör. De väljer att inte göra något utan fortsätter gå därifrån.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Skriver att det är mild sunt. Hmm undrar hur, när de säger att jag inte är ambulans. De säger att jag ska kliva ut ur bilen, vilket jag gör men går därifrån. Kallar mig hund och sedan går. Säger till de tillbaka. Har allting på film som vissar att jag absolut inte gjorde någonting fel utan att de. Offrar dem att bevisa att jag är ambulans men får svaret "Du har ingenting att bevisa ändå din hund". Inte det bästa svaret ifrån en polis. Men det som är väldigt dåligt och inte uttänkt är just att staffen inte kan leta upp fakta innan de fattar ett beslut. Har även gjort repport på att folk tar min ambulans bil men de väkjer att tro att jag själv har snott min egna ambulans bil. Ni kan själv kolla i discord servern sjukvården, sök upp mitt namn där för att se att jag är sjukvårdare, samt fråga WUX som jag själv rapporterade till när min bil blev stulen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. aldrig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte varit där kunde jag ha gjort men då jag ville visa att jag är sjukvårdare ville de tyvärr inte se.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut, att inte skoja tillbaka med poliser.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, det förstår jag!

Tillbaka