Nekad Gobliin | Medlem ansökning [Punkt.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gobliin

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Marcus Lundgren

Vad är ditt discord namn? .gobliin

Vad är ditt födelsedatum? 11 Februari 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 22 år gammal och kom till Sverige för inte alls länge sen, han tycker om det sociala aktiviteterna och gör allt för att få folk att lita på han. Han är en snäll grabb som förväntar sig att andra är likadana mot han, sålänge folk beter sig bra mot han så gör han likadant tillbaka. Han älskar att hjälpa andra som behöver hjälp och kan lätt komma in i det kriminella sakerna när det behövs göras för att hjälpa någon som är utsatt. Han har alltid varit i det kriminella sammanhangen men försöker undvika helst för att inte bli catchad, han har en bra planering bakom allt han gör, Abdullah ismael är en väldigt smart och intelligent grabb.
Han har också en familj som bor kvar i hemlandet men dom valde att stanna kvar, så därför kan det lätt vara så att han känner sig ensam och har humöret nere men som sagt, det berör inte hur bestämd han är. HAN vet verkligen vad rätt och fel är och gör allt för att det mesta skall vara rätt. Han bor i ett motell rum och det enda han gör där är att sova, han är nämligen ute och tillhör den kriminella delen mestadels av natten, men finns dem nätter han sover också. det vill säga att jag kommer förmodligen försöka bli krim så småningom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer tillföra mycket bra rp och många dagar som kvällar med rolig och social RP!!! Är väldigt engagerad och seriös inom Rollspels Kategorin!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte ska spela för sin egen vinning, du skall spela för att ha kul och kanske inte tex när snuten e efter och du kanske har något olagligt på den, då skall du ist låta polisen göra sin dagliga kontroll och sen kanske det e bra, du ska samspela och inte spela för makt och pengar.

Hur hittade du Unive? Stream, vänner

Nekad utveckla Vad kan du bidra med till serverns RP?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka