Nekad Gobliin | Medlem ansökning [Kinesen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Gobliin

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199045841130/

Vad är ditt namn i verkligheten? Marcus

Vad är ditt discord namn? Gobliiin#5059

Vad är ditt födelsedatum? 11 Februari 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 19 år gammal och kom till sverige för inte alls länge sen, han tycker om det sociala aktiviteterna och gör allt för att få folk att lita på han. Han är en snäll grabb som förväntar sig att andra är likadana mot han men sålänge folk beter sig bra mot han så gör han likadant tillbaka. Han älskar att hjälpa andra som behöver hjälp och kan lätt komma in i det kriminella sakerna när det behövs göras för att hjälpa någon som är utsatt. Han har alltid varit i det kriminella sammanhangen men försöker undvika helst för att inte bli catchad, han har en bra planering bakom allt han gör, Abdullah ismael är en väldigt smart och intelligent. han gör sällan kriminella saker.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att denna servern verkar helt sjuk, har spelat mycke rp men har aldrig sett nån så skön server som denna, Är en seriös rpare som gör scenarion mest realistiska och utifrån verkligheten, Allt jag gör är sunt förnuft. Jag utgår från de:)

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Bra server, bra rp

Hur hittade du Unive? stream och polare

Vad har du för mål med ditt rollspel? ha kul och förbättra rpn

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Bra rp

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja de klart

Tillbaka