Nekad gobbe69 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gobbe69

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? Https://steamcommunity.com/profiles/76561198121787690/

Vad är ditt namn i verkligheten? Olle Karlsson

Vad är ditt discord namn? Gobbe#4328

Vad är ditt födelsedatum? 26 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jonte korg och är 22 år gammal han kommer ursprungligen från Kosovo men hans föräldrar var tvungna att fly till Sverige, hans uppväxt har varit tuff då det har varit svårt med pengar i familjen. Redan tidigt behövde han hjälpa sin familj tjäna pengar så han gick ut med sin brorsa och den träffa några grabbar som dom blev springisar åt dem tjänade bra pengar runt 10 tusen var i veckan vilket räckte till att försörja familjen men senare en dag skulle han testa på att tjäna mera så han skulle råna en butik vilket resulterade till att han blev fast tagen, vid den tidpunkten var han 20 nu har han suttit inne 2 år för rån och är redo för ett nytt liv i en ny stad! Han har konkreta mål och visioner om att bli en bil mekaniker och leva ett vanligt Svensson liv men vi får se om han lyckas🤪

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem på Unive för att jag har en väldigt bra rp nivå och är mycket erfaren inom rp och kan alla grund regler för fiveM. Sen vill jag även bli medlem för att jag tycker att den här servern har väldigt bra rp nivå då den växer väldigt fort och jag gillar servrar med mycket personer online och hög rpnivå. Jag själv kommer bidra med en hög rpnivå och en mycket social rp.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ? Jag känner att min rp nivå på unive har blivit betydligt bättre under den väldigt korta tiden jag kört på unive och det gör så att jag vill söka till att bli medlem

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att om jag är underläggen och chanslös så ska den andra vinna såklart om det inte är rimligt att jag inte kan vin

Hur hittade du Unive? Genom streamers

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka