Nekad gobbe69 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gobbe69

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198121787690/

Vad är ditt namn i verkligheten? olle karlsson

Vad är ditt discord namn? Gobbe#4328

Vad är ditt födelsedatum? 26 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jonte korg och är 21 år gammal. Jonte föddes i somalia men när han fyllde 10 så lämnade hans föräldrar honom och han fick leva sitt liv på egen hand och han började sedan ta sig in i europa och sedan hamnade han i sverige och när han kom till sverige så möte han några grabbar som var snälla mot Jonte och vid den här tiden var jonte 12 år och han började lära känna dom här grabbarna och när han fyllde 15 fick han en present av dom här grabbarna och han öppnade presenten och i den var det en glock 18 och när han fick se den så vart han shockad och dom sa att det var dags för ett rån han gjorde alltså sitt första rån som 15 åring sen har det bara gått utför när Jonte fylde 18 så lämnade han dom här grabbarna och gav sig ut på egen hand och sen dess har han träffat mera och mer sanna gangsters

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem på Unive för att jag har en väldigt bra rp nivå och är mycket erfaren inom rp och kan alla grund regler för fiveM. Sen vill jag även bli medlem för att jag tycker att den här servern har väldigt bra rp nivå då den växer väldigt fort och jag gillar servrar med mycket personer online och hög rpnivå. Jag själv kommer bidra med en hög rpnivå och en mycket social rp.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag känner att min rp nivå på unive har blivit betydligt bättre under den väldigt korta tiden jag kört på unive och det gör så att jag vill söka till att bli medlem

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att om jag är underläggen och chanslös så ska den andra vinna såklart om det inte är rimligt att jag inte kan vinna

Hur hittade du Unive? störst växande servern och alltid aktiv och rolig

Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka