Nekad Goaren | Medlem ansökning [Jesse2K]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Goaren

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo

Vad är ditt discord namn? goaren

Vad är ditt födelsedatum? 9 Juni 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Matteo Karlson. 18.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, snabbtänkt och seriös

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Matteo växte upp i förorten Rågsved där möjligheter är svårare än andra, han gick i Rågsvedsskolan där han blev mobbad utav några utländska pågrund av att han var Svensk. Han hade en liten vän grupp som han senare förlorade pågrund av att några av dom blev inblandad med kriminalitet och dom andra bråkade han med. Senare efter ett år dog 2 av hans gamla vänner som blev kriminella, pågrund av detta vill då Matteo bli polis nu när han har blivit 18.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös, hög roleplay nivå, en ny rolig karaktär och roliga moment.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om till exempel en person har ett vapen mot ditt huvud så kan du inte bara försöka fly för då kan det klassas som misslyckad rp. Det går inte att alltid vinna ibland man måste låta andra vinna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja men inte på Unive. När jag var lite halv-ny på FiveM brukade jag inte rollspela mina skador så basically powergaming, jag fick en 24 timmars ban för det och lärde mig att hålla rpnnivå högre och bättre.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? ( RDM - Jag skjuter mot en kille för han sa till exempel fuck you till mig ) så basically dödade någon för ingen ríktig anledning ( Social RP - Jag rånar någon utan att jag vet att dem har värdefulla saker ) jag skulle säga att Social RP grundar mycket av RDM ( Fear RP - Jag är gisslan i ett rån och jag har en kniv mot halsen istället för att agera normalt vilket är att lyda gärningsmannen så slår jag honom och försöker springa där ifrån )

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja. Jag är inte jätte bra med intervjuer med men jag kommer inte att göra er besviken med roleplay nivån om ni accepterar mig. Jag har tidigare ägt en server och vart medlem i Open World RP vilket deras staff och medlemar tyckte jag hade hög rp nivå. Nu är det länge sen jag rpade men jag tror fortfarande att jag har kvar den nivån av rp som jag hade förut.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad ansökan
Anledning: Inte tagit intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka