Accepterad goalietim | Medlem ansökning (arkz50)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

goalietim

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tim

Vad är ditt discord namn? Godsski

Vad är ditt födelsedatum? 17 November 2008

Berätta om din karaktär. Namn: Urban Göransson

Urban växte upp i stadsdelen Majorna i Göteborg, känt för sina färgglada hus och konstnärliga atmosfär. Han kommer från en familj med starka värderingar om rättvisa och samhällsengagemang. Hans föräldrar arbetade hårt för att ge han och hans syskon en trygg uppväxt och lära dem att värdesätta gemenskap.

Redan som ung visade Urban ett stort intresse för rättvisa och att hjälpa andra. Han var aktiv i skoldebatter och engagerade sig i olika volontärprojekt för att göra sin stadsdel bättre. Under tonåren blev han alltmer medveten om de utmaningar och problem som fanns i samhället, särskilt när det gällde brottslighet och säkerhet.

Urban hade alltid beundrat poliser och deras arbete med att upprätthålla lag och ordning. Han såg dem som hjältar som arbetade för att göra samhället tryggare. Efter att ha gått ut gymnasiet med bra betyg beslutade sig Urban för att följa sin dröm och ansökte till polisutbildningen.

Under utbildningen visade Urban sig vara en ihärdig och dedikerad student. Han utmärkte sig inte bara i de fysiska aspekterna av träningen utan också i sitt engagemang för att förstå de komplexa sociala och juridiska aspekterna av polisarbetet. Hans bakgrund från Majorna gav han en unik förståelse för samhällsfrågor och en förmåga att kommunicera med människor från olika bakgrunder.

Urban drömmer nu om att bli en polis som inte bara bekämpar brott utan också arbetar för att bygga broar mellan samhället och poliskåren. Han vill vara en positiv kraft som inspirerar andra, särskilt unga människor, att tro på möjligheten att förändra och förbättra sina samhällen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har kört på unive innan så jag kan bidra till bra rp roliga scenarion för båda sidorna men samtidigt seriösa scenarion. Jag kan också bidra till intressanta scenario.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Som jag sa det gäller att man inte bara går för att vinna scenario det handlar om att man gör så dom andra kan vinna också så man gör ett bättre scenario, för hellre ett bättre scenario än att bara vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, som sagt har kört här innan så har koll. Men vet var allt är ex rdm, vdm, meta gaming, sunt förnuft, power gaming.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja, har kört på andra svenska servar innan som både krim och polis.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har varit medlem här flera gånger innan och har varit krim och polis.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka