Accepterad GO MR C | Ban överklagan [Zaki]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Charlie.

Icke Medlem
Meddelanden
126
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198994257248/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: GO MR C

Vad är din discord tagg? GO MR C#1111

Vem var det som bannade dig? det står inte i bannen men det va en sr admin

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? det står inte i bannen men jag tror att det var för suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet inte men om jag bara ska tänka till lite extra så tror jag för att det kom en polis bil i ett litet cenarom som vi hade rånat i och då sen så kom en polis bil och bara en liten stund efter griper en av mina medlemar i mitt gäng och dom säger inget ting. jag och tre andra vi skjuter mot deras däck vi lyckas ta ett två däck jag vet inte riktigt men polisen lyckas ochså att döda mig. så det var bara två stycken kvar från mitt gäng. dom fortsäter att skjuta. en liten stund senare så tänkte dom bara sluta skjuta så dom kör så fort dom kan bort. där så på deras filo så kommer en annan polis bil och jag som död flyger ut ur bilen polisen bara avätar alla lotar oss sätter in oss...

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det var det som sagt jag skrev här.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag vet inte riktigt. men jag förstår en då att dom bara gör sitt jobb och jag tycker att det inte var en felaktig ban för att jag sköt en då mot polisen. men jag tycker ochså att polisen gjorde lite fel ochså att gå fram till alla och skjuta alla många skott i huvudet och sen lota oss och sen bara sätta in oss.

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer inte ihåg dom tyvär men jag vet denna gånget och min första när jag slog en kille på GZ som slog mig först. och sen har jag blivit sparkan för att typ köra voi på vägen och ha mask på GZ men det har jag bara blivit sparkan för en gång att ha mask på GZ

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle aldrig att skjutit mot polisen. frö att jag hade bara kunat göra så att det blev en biljakt och sen vänat om våra liv

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte skjuta mot posien om det inte liger ett jätte jätte stort cenarom som man värkligen skulle behöva skjuta i från...

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka