Accepterad GO MR C | Ban överklagan[wille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Charlie.

Icke Medlem
Meddelanden
126
Reaction score
5
Användarnamn: GO MR C

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198994257248/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: GO MR C

Vad är din discord tagg? GO MR C#0260

Vem var det som bannade dig? wille03

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Combatlog

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har nu insett efter jag läst igenom alla regler vad anledningen till att jag blev bannad var. Jag lämnade spelet efter att jag blivit vdmad på bärgaren. Jag stod vid bärgaren och skulle ta ut min bil då en annan bil kom från ingenstans och backade över mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min bil började ryka och när jag skulle ta en ny bil från bärgaren för att åka till torget backade en bil på mig från ingenstans. Jag låg på plats i 7/8 minuter sedan skulle jag gå och lägga mig så jag lämnade servern.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel, jag står inte för vad jag har gjort och detta kommer inte ske igen i och med att jag läst igenom reglerna och förstått vad som menas med combatlogg.
Hänvisa gärna till regler och på vilket sätt den var felaktig om du ansåg att den var det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannan för att jag pratade när jag va död men jag sat inne i eran discorde och pratade men staffs och en annan gång så stal jag och min kompis en bil på GZ och en annan gång så slog jag en kille för att han slog mig dom andra kommer jag inte ihåg. och den här gången då och det kommer inte att hända igen...

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat läsa igenom reglerna noggrant innan och väntat tills jag kunnat trycka "E" för att spawna på sjukhuset igen istället för att bara lämna. Jag har som sagt läst igenom allt och detta kommer inte att ske igen.
Om vi skulle backa tillbaka tiden till då det hände, vad hade du kunnat göra då?

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har läst på och lärt mig mer om regeln "Combatlogg" och att jag inte ska lämna servern när jag är död/för att undvika ett scenario.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka